~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Thursday, July 29, 2010

Dah Jumpa Tajuk Baru! Ye Ye!

Salam...

owh indah kah hari ni bg anda? bg AK setiap hari tetap indah walau setensen mana AK melalui hari tu, kerana hari2 yang kita lalui bermaksud Allah masih memberi kita peluang untuk bernafas dan memperbaiki diri, betul x? hehe...

Tentang soal semalam, pasal kebuntuan AK pada masalah yang datang itu, Alhamdulillah AK dh dpt caranya, ok, di blog ini Ak masih mengekalkan tajuk novel sebagai KALIMAH CINTA tapi untuk hantar kt penulisan2u AK akan ubah tajuk sebagai Kalimah Cinta Terindah, ok x? hehehehe...
 
sebenarnya tajuk Kalimah Cinta ni ada makna yang terlalu dalam buat AK.. sbb tu AK xsanggup nak buang tajuk ni.. sob sob... ada kisah di sebalik tajuk ni, dan untuk pengetahuan semua, sejak 6 tahun lepas tajuk ni dah bermain dalam fikiran AK, AK memang dah merancang untuk gunakan tajuk ni pada novel AK. mujur dalam cerpen AK sempat gunakan... ada 2 cerpen yang Ak gunakan tajuk ni.. satu cerpen dalam blog ni dan satu lagi hanya ada pada seorang insan....
 
AK tak terasa dengan penulis yang menggunakan tajuk ni, cuma Ak sedih jer... mungkin dah rezeki dia sebab dia lebih cepat... hehe...
 
err... sambungan Kalimah Cinta, Bab 6 masih dlm proses, harap bersabar k.. hehe.. AK nak menaip semalam, tapi baru separuh jalan dah mengantuk sangat2 padahal Ak tidur kejap supaya nak bagi hilang ngantuk, tp cara AK xberjaya, malah menyebabkan AK lebih mengantuk smpai blank, idea xmahu keluar.. last2 Ak tido terus la.. hahaha... dah sempat buat 2 mukasurat utk Bab 6, paling kurang kena buat 5 mukasurat, heheeh... nanti AK sambung ok.. harap sabar menunggu..
 
terima kasih sudi membaca..heeheheh.. AK syggg semua!

Suka? =)

4 comments:

  1. ha..bagus la mcm tu...AK..keep it up ya.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BIMBANG

    ReplyDelete
  2. salam kenal dik, oohh... melibatkan diri dlm bidg penulisan ker....

    maksu ni ada angan2, tapi rasa-rasanya susah sungguh nak tempatkan diri amongst org2 yang dah folfer... hhuhuu, sedih plaks skit :)

    eh, have a nice day ahead! :)

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u