~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Wednesday, July 28, 2010

Kesedihan Melanda Hati~

Salam...
owh tgh sedih bercampur baur dengan pening, memikirkan apa yang AK perlu lakukan.. owh sedih2... begini ceritanya... tadi AK mengunjungi Penulisan2u utk lihat sama ada novel AK yg terbaru dah tersiar @ belum.. kemudian AK terkejut tengok satu novel berjudul Kalimah Cinta 2.. sedangkan Ak baru hantar Bab 1 pada penulisan2u.. rupa2nya ada penulis lain yang telah menggunakan judul novel itu..
ahh.. sedihnya, apa yang harus AK lakukan? AK dh fikirkan tajuk ni sejak bertahun dulu, cuma baru sekarang AK mampu siarkan dalam bentuk e-novel. tapi sekarang nama novel AK dah sama dengan novel orang lain.. sob sob.. mesti penulisan2u xmahu siarkan selagi AK xtukar tajuk.. tp AK xmahu tukar tajuk.. AK suka tajuk ni... owh tidak! sesiapa nak bagi pendapat? apa yg patut AK buat? tukar tajuk @ biarkan je?

Suka? =)

2 comments:

  1. suka or tk...AK kena tukar tajuk..sbb..dh ada yg guna..dh di siarkn pun..

    myb boleh kekalkan kalimah cinta..tp tambah sikit tajuk tu..

    cth :

    KALIMAH CINTA "KITA"..or nama watak utma dlm cerita ni ke.. ;)

    ReplyDelete
  2. sedihnye nabilah.. AK sedih ni.. sob sob....=(

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u