~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Saturday, July 17, 2010

~Salam Kemaafan~

Salam...
ak nk mintak maaf sgt2 sbb dh lame xupdate blog ni dgn karya terbaru ak.. desakan kerja menyebabkn ak xde mase nk berkarya.. ble balik umah lak, keje kt umah bertimbun utk diselesaikn... hrp pembaca setia menanti ya... insyaAllah ade mase terluang ak akn sambung novel Kalimah Cinta ek...
tadi baru teman ak tnyakan tntg cerpen terbaru.. yg tu pn ak akn usahakn sbb blom pk idea terbaru utk direalisasikan pada bentuk cerpen... insyaAllah.. itu sjaa yg mmpu ak ucapkan.. ak akn cuba sedaya ak mmpu...
maaf sgt2 ak ucapkn sekali lg.. walaupun ak tau pembaca karya ak xdelah rmai pn, tp ak hargai setiap insan yg berkunjung ke blog ak, baca karya ak n tinggalkn komen.. hehe...
ak sdg dlm misi ni.. hehe.. misi nak mengumpul novel... sbnrnye dh lama ak xbace novel..huhu.. yg smpt sllu, cerpen je kt penulisan2u... sbnrnye ak ni dulu mmg ulat buku tp sejak dua menjak ni dh jrg dpt bace buku.. sllu ade je mende lain yg ak nk wat yg buat ak xsmpt nk bace buku... hehhe...suratkhbar pn xsempat ak nk belek lama2...
tp ak ade terima nasihat dr sorg kenalan yg ak kene byk membaca utk tajamkn lagi pemikiran ak n cambahkn idea ak..hehe.. hurm..pasni nk kumpul novel byk2 la..huhuhhu... dh ade duit sndiri, leh la beli..hehehe... dl sllu pinjam kt kwn2 jer.. xpnh pn ade novel yg ak beli sndri.. ekekeek~
k la... jumpa lg ya.. ak nk pegi asah minda ak kejap..hak hak~

Suka? =)

1 comment:

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u