~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, September 3, 2010

Masih Berfikir Panjang~~

Salam semua...


sudah kehilangan mood utk berkarya... maaf, novel Kalimah Cinta bakal dihentikan utk sementara waktu, mybe AK akan gantikn dgn cerpen terbaru minggu ni... itupun kalau AK rase ada smgt nak menulis... (=_=)

Maafkan AK kerana tanpa sedar telah menyakitkan hati org, semua ni atas khilaf AK sendiri..... (T_T).. dh hilang semangat entah ke mana.....

bg yg tertunggu sambungan Kalimah Cinta, AK mntak maaf sesangat.. AK masih berfikir pnjg utk merombak cerita ni supaya xde hati yg di sakiti lg @ mungkin tamatkan terus cerita ni...

jgn risau, InsyaAllah AK akan pulihkn semangat ni.. mungkin jugak AK akan mula menulis novel baru... semuanya AK perlu fikirkan dulu baik dan buruknya...

terima kasih sudi singgah dan maaf atas segalanya....

p/s: buat sementara waktu, semua cerita Kalimah Cinta bakal di simpan dalam draft...  (T_T)

Suka? =)

6 comments:

  1. semoga semangat AK cepat pulih ye.. huhu... dni nyer novel pon terbenkalai sebab tak de semangat dah

    ReplyDelete
  2. thanks dni..huhuhuh..AK pn doa supaya smgt dni dtg semula..huhuhuuhhu~

    ReplyDelete
  3. kesian AK....

    xpe la...relax2 la dulu.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DOA QUNUT

    ReplyDelete
  4. gudlak..go go go...aku stil merase ia ade kaitan ngn ko...pape pon mc dlu aku ckp..ko nyer novel bes..

    ReplyDelete
  5. hoohhoho..sape mc ko tu? tetiba xpaham...heheee

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u