~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Saturday, October 9, 2010

Beautiful Blogger Award!

Salam semua!
hari ni AK nk relaks jap..bkn Releks Tanpa Cinta.. heheeh.. tp relaks dr menulis..balik dr keje nnti kalau xde hal baru AK nak kerah idea.... n menulis..hehee... so hari ni nk jawab tag kejap..


cantik ke AK ni? kui3

1. Thank the person who gave you the award and the link of the person...
Terima Kasih pada Cute Mum!..

2. Spread the award to 15 blogger who you like n you think their blogs are awesome...
alaa... ramainyee...
-semua follower kt atas je la.. mudah! hehe-


3. Tell 7 things about yourself...
  1. suka menulis
  2. suka berangan
  3. blom berpunya.. haha
  4. bercita-cita nak jadi novelis
  5. suka minum nescafe
  6. mudah blur...
  7. suka tgk citer hindi~
dah siap..heheeh..

p/s: try tengok senarai cerpen AK kt SINI... nampak perubahan tak? hehehehehee~~~

Suka? =)

2 comments:

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u