~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Monday, October 4, 2010

Maaf Sekali Lagi!

Salam semua!
pagi2 lg dh menulis di sini sbb nak minta maaf, tak mampu siapkn karya terbaru AK hujung minggu lalu.... semuanya gara2 ada urusan keluarga yang perlu diuruskan... AK bermalam di rumah pakcik AK untuk menguruskan urusan tok AK yg masuk hospital...

maafkan AK ya.. jadi hujung minggu lepas mmg xmengadap komputer lansung... balik kerja hari sabtu terus ke rumah pakcik AK.. malam semalam baru balik rumah... nak mengadap komputer pn dah tak larat dan rumah pun xberkemas lagi.. so AK utamakan rumah AK, kemas apa yg patut dan tidur...

InsyaAllah jika Allah beri kekuatan utk AK menulis hari ni, AK akan cuba siapkn.. terima kasih yg tak terhingga pada semua pengunjung dan pembaca karya AK kerana sabar menanti.. dan terima kasih juga atas sokongan semua yang sentiasa menanti karya AK..trimas...hehehe~

p/s: dh parah ni.. lama benar tak keluarkan karya terbaru..hhuhuhu.. nanti semua dh tak ingat AK..kui3

Suka? =)

1 comment:

  1. tak pe AK..
    kuarkan karya masa tengah tenang lagi berkualiti kan ;)

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u