~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Tuesday, February 8, 2011

Cerita Cerpen dan Novel minggu ini di P2U!




Assalammualaikum semua!

tak ada apa pun nak cakap, cuma nak maklumkan saja. hehe. itu dua karya AK di Penulisan2u. jemputlah baca eh. kalau dah baca kat sini pun, jengok2 la kt sana sama ok! hihihih!

Cerpen Aku Seorang Pencinta Rahsia masih blum dpt komen yg banyak. mungkin tajuknya tak membuatkan orang teruja sgt nak baca. haha. xpelah, yg penting AK dh menulis sepenuh hati AK.
Novel Love You Mr. Arrogant still on top dlm senarai novel2 AK. ramai yg baca, melebihi Kalimah Cinta dan Setulus Cinta. mybe sbb tajuk die kot. hihi.

AK rase mcm nak rombak habis-habisan la Kalimah Cinta, mcm kurang ummpphhh la. hahaha.. sllu kekeringan idea ble nak menulis novel ni. hihi.

ok, terima kasih atas sokongan semua!

Suka? =)

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u