~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, April 8, 2011

Kenapa Tak ada LYMA Bab 12 minggu ni eh?

Assalammualaikum semua!

AK penah cakap yg AK post bab baru LYMA seminggu sekali kan? tapi beza untuk minggu ni sebab LYMA bab 12 AK tangguh kan..


sebab apa?

sebab... AK dh edit bab 11! hahahaha..

mesti semua tak perasan kan?

sebab AK xletak kat blog lagi, AK hantar kat Penulisan2u dl.. pergi serbu skrg.. cpt baca!


Irham dah arrogant skit.. ahahahah!

p/s : minggu depan kalu AK berjaya siapkan baru AK letak bab 12 ye. maaf semua! muah2 syg semua!

Suka? =)

3 comments:

  1. npe tk ltk kt blog je???tkleh msuk p2u....kne block... :((

    ReplyDelete
  2. lamenya la nk tggu entry strsnya.......idea2, cepat la dtg pd cik AK ni, hehehhee

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u