~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Thursday, July 14, 2011

Maaf Tiada LYMA bab baru minggu ni...

Assalammualaikum semua!

pasti ramai yang ternantikan LYMA bab 23 kan? hihihhi. AK tahu sebab ramai dah bertanya. tapi AK terpaksa kecewakan semua untuk minggu ini. maaf sangat2. InsyaAllah minggu depan AK akan post bab 23 hihi. minggu ni tak boleh lagi. sebab apa?


ehem... sebabnya minggu ni AK nak siapkan cerpen bertema yang dah nak due. hehehe. Cerpen yang bakal AK siapkan ialah Kasih Sepantun Tulisan Pinggan. doa2kan AK dapat siapkan sebelum tarikh tamat eh. haahah. macam nilah jadinya ble suka buat kerja last minute. =_="

Apa itu cerpen bertema? oh cerpen bertema ni diinspirasikan oleh Geng Kaki Tulis yang ada kat Facebook, yang menghimpunkan para penulis amatur dan profesional. hehe. so kami pakat2 nak post cerpen bertema kat Penulisan2u. hehe.

kalau masih ingat, AK pernah buat cerpen Awan Nano kan? itupun cerpen bertema jugak dengan tema tajuk lagu. hihi.


ada sebab lagi kenapa AK xboleh siarkan LYMA minggu ni. hehe. semuanya atas nasihat orang yang penting dalam merealisasikan impian AK ni. so jgn marah2 eh semua, AK buat semua ni untuk pembaca semua jugak. 

tolong doakan AK berjaya siapkan manuskrip LYMA ya! amin...

p/s : laptop asik buat hal. ini yang rasa nak beli baru ni. T_T

Suka? =)

3 comments:

  1. Alaaa . Tak best larh tak de LYMA minggu nie . Hurmm .. Cepat cepat smbung nty tau ! Good Luck kak AK

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!