~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Wednesday, September 19, 2012

Khabar dari Penulis..

Assalammualaikum!


echewah! mcm laaa orang tanya khabar ekau? keh keh keh. alah tak kira, nak bagitahu jugak, AK khabar baik. hehe.

Ok balik kepada agenda utama ok mcm tgh mesyuarat tingkap pulak, sekarang AK sibuk sangat sangat sangat sangat sila tambah lagi sampai cukup 100 sebab tengah berusaha untuk siapkan manuskrip kedua AK. manuskrip novel yang mana? BIARLAH RAHSIA. kah3. harus kena tampar dek pembaca. eleh eleh, macam la AK tak tahu, kome-kome mesti dah tahu kan, novel yang mana AK nak siapkan? hihihihih.

Oleh itu, demi memastikan kelangsungan perjalanan manuskrip AK ok sekali lagi guna ayat skema yang mintak siku,  maka dengan ini saya, Aliesha Kirana, dengan rendah hatinya terpaksa memohon maaf, andai tiada @ kurang entri baru untuk beberapa bulan ke depan ni. penulis kena bertapa dekat bawah meja kekdahnya.

Kalau tiada aral melintang, dan juga kalau AK berjaya siapkan manuskrip tu on time, maka InsyaAllah tahun depan adalah buah tangan baru dari AK. tolong doakan AK yer! ^_^

buat yang bertanya tentang karya-karya AK yang lain, InsyaAllah lepas manuskrip ni siap, AK akan fokus pada yang lain-lain pulak. 

itu saja, khabar dari penulis buat masa ni. maaf dan terima kasih atas segalanya. 

Penuh rasa cinta,

Aliesha Kirana




Suka? =)

4 comments:

  1. Cinta bersaiz xxl ke? Wahhhhhh tak sabar leee..hehe btw goodluck...n cepat2 lh update cb xxl bab 16...muahhxxxx

    ReplyDelete
  2. salam Ak manuskrip pa yg tgh siapkan tu? cinta bersaiz xxl ke?..huhuhuhu xsbr nk tgu kesudahan hidup deeba gn hadif..;)

    ReplyDelete
  3. oh patutlah senyap sunyi aje kak AK. tengh siapkn manuskrip rupanya. Cinta Saiz XXL erk? chaiyok kak AK. bt yg terbaik utk CSXXL :)

    ReplyDelete
  4. Salam, saya dah memiliki Mr Arrogant dan sangat berpuashati.... Harap Cinta Saiz XXL lagi mantap...:-):-)

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u