~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Tuesday, August 3, 2010

Menjawab Persoalan Pembaca~

Salam....
tadi Ak berjalan2 di Penulisan2u.. nak tengok komen terbaru kot2 ade.. hehe.. then terjumpalah pertanyaan ini di salah satu cerpen AK.. DOA SEORANG KEKASIH .

klik utk pembesaran..hehe

bagi sesiapa yg tertanya jugak, itulah jawapan yang mampu AK beri.. AK pun kurang pengetahuan tentang itu, tp dari pembacaan AK, itulah jawapan yg sebaiknya.
AK pn tak terfikir soalan ni akan diajukan sebab AK tidak pernah mendengar pula seorang muazzin tidak boleh menjadi imam.. hehe.. dari pengalaman AK pn, surau kt rumah AK, imam kat situ selalu saja melaungkan azan.. jadi AK tak terfikirkan persoalan ini hinggalah ia ditanya hari ni lantas menyebabkan AK terus membuat kajian.. hehe..
pengalaman ni membuatkan AK lebih berhati-hati dan buat kajian sebelum mengarang cerita, mujurlah penerangan yg AK baca tu mnyokong cerita ni....eheheheh~

Suka? =)

4 comments:

  1. berhati-hati memberi pendapat, itu adalah terbaik..=)






    latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 1 (Gua Sanding)

    ReplyDelete
  2. hye AK.. salam...
    akak tak pos g.. jgn marah tau.. bz.. wish me luck this coming friday.. mid term.. takootttt...

    // klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

    ReplyDelete
  3. wah
    pernah terpikir jugak soalan mcm nie
    akhirnya dah terjawab

    ReplyDelete
  4. tak pernah terfikir... tapi good information! =)

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u