~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, December 5, 2014

Novel Terbaharu: Miss You Mr. Arrogant

Assalammualaikum semua!

Ehem. Pengumuman. ^~^

Novel terbaharu saya, MISS YOU MR. ARROGANT.
Sambungan kepada novel Love You Mr. Arrogant. 
Akan terbit pada bulan Januari 2015.
Novel ini hanya akan mula diedarkan di kedai-kedai buku dan dibuka untuk jualan online pada pertengahan bulan Januari 2015, tetapi anda boleh dapatkannya lebih awal di Eskpo Buku Malaysia pada 10 hingga 14 Disember ini.

Alhamdulillah.

Maaf buat ramai ternanti dan maaf juga sebab rahsiakan selama ini. Saya tak mampu nak hadapi tekanan kalau saya dedahkan dari awal. Maaf ya hahaha.

InsyaAllah, saya cuba untuk pastikan novel ini kalaupun tidak sebaik drama #LYMA namun lebih baik dari novel pertama saya itu. Amin.
Mudah-mudahan bisa memenuhi citarasa semua dan terima kasih kerana setia menanti selama ini juga maaf atas segala kekurangan.

Ok sekarang boleh senyum lebar.
Jumpa di pesta buku!

Penuh rasa cinta,
Aliesha Kirana


Suka? =)

2 comments:

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!