~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, March 2, 2012

Bulan March Dah Tiba!



Assalammualaikum semua!

bulan March dah menjengah tiba. bulan yang sgt dinanti AK. aahh hati ni berdebar, tuhan saja yang tahu. dah masuk bulan March, kena tunggu tengah bulan pulak ni. dijangka tengah bulan, baru novel ni diedarkan. hoho. sabar ajelah duhai hati..

berdebar menunggu cover novel yang belum disebar, takut menanti novel yg siap dibuku, risau memikir pandangan pembaca nanti, macam-macam lah perkara yang berselirat dalam otak.

apapun, ALHAMDULILLAH.

Allah beri pada AK, rezeki ini selepas lama berangan nak jadi novelis. dari kecik-kecik lagi kot. haha. akhirnya salah satu impian AK, dapat AK capai. syukur sgt2!

tapi ingat ya!

Kejayaan tak datang bergolek, kejayaan juga tak datang mengengsot macam Suster Ngengsot. eh? tapi kejayaan kena dikejar, tak kiralah secara lari pecut 100M, atau lari-lari anak, mahupun secara merangkak. jika ada usaha, InsyaAllah akan ada hasilnya. yang penting jangan putus asa. doa banyak2 pada Allah, sebab Dialah pemberi kejayaan itu.

tak salah berangan nak jadi novelis, walaupun satu bab novel pun belum siap, yang penting angan-angan kena selari dengan usaha. caiyok2!
 Terima kasih kerana bersabar menanti. mesti ramai yg dah hampir lupa pada cerita ni. haha. maafkan AK sebab peram novel ni lama sgt sampai dah basi. ahaha.

Selamat menunggu novel LYMA dengan sabar. terima kasih tak terhingga buat pembaca yang masih sudi mahu mengikuti perjalanan cinta Zafriel Irham dan Zaara Amirah ni.

AK ingin meminta maaf terlebih dahulu, andai sebaik naskhah LYMA tiba di tgn anda, dan usai membaca, naskhah ini tidak memuaskan hati anda. maafkan segala kekhilafan buah tangan sulung AK ni yer. eheeh. eh bercakap mcm novel LYMA dh diedar kt pasaran je. kah3.

pesanan awal-awal ni. heheehe.

Ahh tak sabarrr! abaikan kata-kata penulis yang terlebih teruja ni.

Suka? =)

12 comments:

  1. tkpe AK...pminat msti paham punya..slma ni bca hasil2 karya AK smua memuaskanlah...jgn risau...
    insyaAllah the best!!...fatin pon dh promote awal2 kat kawan2 sruh bli nnti...

    ReplyDelete
  2. eksited gilerrrr! tp lmbat la plak nak tunggu tengah bulan. baru berajat nak serbu kedai buku esok hari...hurmmm~

    ReplyDelete
  3. Yaaaaa.. penantianku akan berakhir...best!!! i'm excited!!

    ReplyDelete
  4. salam..terbitan apa ek? huhu...byk nya nvl best yg kluar bln 3 n 4 ni....kopak2 duit...hehe....

    ReplyDelete
  5. oowh irham (jang geun suk) yang somel lagi kiut...hahahahaaaa bila kuar kak?

    ReplyDelete
  6. kak AK , LYMA ni kluar bln march ni kan ... tp trbitan apa ea ??

    ReplyDelete
  7. Novel Love You Mr. Arrogant adalah terbitan KaryaSeni. sekian terima kasih. heheheeheheh

    ReplyDelete
  8. Kak AK, LYMA ni nanti keluar (tgh bln MAC) kat seluruh negeri ke? >kelantan selalu lambat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup semua negeri ade dik. brunei pun ade InsyaAllah. eehehe. kt klntn mybe awal April dah ada kt kedai buku dik. hehe. cari kt Popular InsyaAllah ada.

      Delete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u