~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, April 20, 2012

Jadual Penulis KaryaSeni di PBAKL 2012

Assalammualaikum semua!



jumpa AK dan rakan-rakan penulis di PWTC nnti! heee. ada rezeki, kita jumpa ya!

tapi AK rasa macam nak menyorok la. segannya, AK ni pemalu tau. kih3. jadual pulak, sama dengan kak Melur Jelita dan Kak Adah Hamidah yang mmg top, AK tumpang2 jela. cover2 line, susun2 buku kt rak. keh3.

InsyaAllah, ada cenderahati dari AK buat beberapa orang pembeli bertuah yang sudi beli LYMA nanti. selagi stok masih ada. kih3. Jumpa di sana! ^__________^

Suka? =)

4 comments:

  1. wahhh...tak sabarnye nak pegi Pesta Buku ni...sy mungkin pegi hari ahad kot...insyaallah... ;)

    ReplyDelete
  2. Salam , knowledge is my new bloglet come have a look.

    ReplyDelete
  3. alaaa...jeles nyaaa akk....nk jugak cenderahati....huhuhu...;'(

    ReplyDelete
  4. takpe AK, malu tu kan sebahagian daripada iman.. tp jangan la menyorok, nanti mcm mana nak minta sign AK kat novel LYMA tu ? :)

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

Goodreads!

Aliesha Kirana's books on Goodreads
Love You Mr. Arrogant Love You Mr. Arrogant
reviews: 4
ratings: 15 (avg rating 3.80)

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Lintas Lansung dari Penulisan2u