~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Thursday, April 19, 2012

Akan Datang : Novel Kau Imamku.. bila? jangan ditanya. belum ada jawapan. haha.


Assalammualaikum semua!

bakal menulis cerita baru, mungkin selepas tamatnya novel Kalimah Cinta di blog. idea sudah berada dalam otak, cuma belum terjemahkan dari ketukan jemari di papan kekunci.

mungkin ada yang perasan, novel ini sama tajuknya dengan salah sebuah cerpen AK. ya, mmg tajuk sama tp isi cerita InsyaAllah berlainan. bukannya apa, tajuk ni rasa mcm ade sentimental value skit. haha. rasa mcm sayang kalau tak dijadikan novel. hehe.

cerita ni lebih kepada Islamik, tapi dengan cara yang santai. harap2 boleh diterima pembaca.

okes, itu je nak war-warkan untuk hari ni. ada sebarang persoalan, jgn segan tanya kt ruangan komen. jemputlah baca novel2 baru yg ada kt laman ni. komen pun lagi bagus. barulah AK sayang ketat-ketat. hehe.


Suka? =)

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!