~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Friday, September 17, 2010

Kalimah Cinta Kembali!

Salam semua!

akhirnya AK sudah bersedia untuk menyiarkan kembali novel Kalimah Cinta.... sakit otak jugak AK nk mengubah perjalanan cerita, namun Alhamdulillah, AK berjaya jugak..

huuuhuuu.. AK harap takkan ada sesiapa lagi yg terasa dengan cerita AK kerana kali ini cerita ini betul2 rekaan, tak ada kaitan dengan hidup AK @ mana-mana pihak lg..

Tak banyak yang berubah pun tentang cerita Kalimah Cinta, just skit2 yg berubah.. tp walaupun sikit, telah mampu mengubah keseluruhan cerita asal... AK harap semua pihak telah berpuas hati dan tidak menimbulkan isu lain pulak..

AK tak sanggup nak hadapi komen yg menyakitkan lagi.. hmm.. dah la..xmahu fikirkan soal itu.. harap semua gembira membaca kisah ini semula.. terima kasih atas sokongan semua ya...

terimalah KALIMAH CINTA....

p/s: untuk pengetahuan semua, Bab 2 dan Bab 6 banyak berubah.. sila baca kembali untuk memahami cerita..hehehehe~

Suka? =)

1 comment:

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!