~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Saturday, November 19, 2011

Khabar dari tinta Aliesha Kirana...

Assalammualaikum semua!

Mungkin ada yang perasan, mungkin jugak tak ada yang perasan. hahaha! sejak dua menjak ni AK berdiam diri dari dunia penulisan, bukan merajuk, bukan minta dipujuk, chewah! 

cumanya AK mahu fokus untuk siapkan manuskrip novel AK. Love You Mr. Arrogant! sebab perancangan AK, nak siapkan novel ni sebelum habis tahun 2011 ni.

jadi disebabkan perangai AK yg suka buat kerja last minute, makanya, baru sekarang terhegeh-hegeh AK nak fokus menulis cerita ni. hahaha.

Jadi, buat sementara ni, tak ada karya terbaru yang AK akan siarkan bagi memberi tumpuan pada LYMA. harap semua faham eh. hehe.

dan tolong doakan manuskrip LYMA ini akan diterima pihak penerbit. amin!



eh iklan kejap. ada soalan la. jap eh AK amik soalan tu. haha.

soalan: 




jawapan :


Yup! LYMA masih dlm proses, proses siapkan manuskrip. hehehehe. cover, terletak pada pihak penerbit. biasanya pihak penerbit yg akan reka sendiri rekabentuk cover, bukan penulis. hehe.

ok dah jawab!

satu lagi, ada soalan, cmne nak install font lawa-lawa utk wat cover tu. nanti AK jawab soalan tu eh. bila AK rajin nnti. heheeh.

bagi yang merindui karya-karya AK, chewah macam la ada... InsyaAllah tahun depan AK akan kembali aktif. terima kasih atas sokongan semua. sayang korang! muah2!


p/s : buat yg dahagakan tips mengenai penulisan, AK dah letak tab TIPS PENULISAN kat atas nun, rajin-rajin bolehla baca eh. selamat beramal. chewah!

Suka? =)

6 comments:

  1. AK ... cepat la tak sabar nak baca LYMA hehehh insyallah saya doakan yang terbaik untuk AK ...all the best AK .

    ReplyDelete
  2. harp2x akan d trmh oleh pnrbit.

    ReplyDelete
  3. weii tahniah laaa
    akhirnya kau akan kuarkn novel jgk!
    kalau tgk cover novel kau ni.mmg menarik giler
    dahla skg tgh demam kpop
    semoga berjaya

    ReplyDelete
  4. kalau tgk cover tu,msti ramai yg beli novel
    da la skrg demam kpop
    :)
    tahniahhhh weii aliesha

    ReplyDelete
  5. All the best. will wait 4 lyma

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!