~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Tuesday, January 3, 2012

Azam Tahun Baru 2012!

Assalammualaikum semua!

sudah lama tidak memberi sebarang khabar. nak kata sibuk, tak ada lah sangat. hehe. cuma mood untuk berkarya saja yg agak kurang. entah ke mana encik mood pergi bercuti, cuti sekolah yg lepas. hehe. eh rupa-rupanya encik mood saya masih bersekolah. =_="

sempena tahun baru 2012 ni, AK nak ambil kesempatan untuk mengucapkan

Selamat Tahun Baru 2012! kepada semua pembaca dan pengunjung blog ni. hehe.

dan bersempena tahun baru ni juga, AK berazam untuk lebih rajin menulis karya buat tatapan semua. hee. tak kiralah, novel ke, cerpen ke, @ nukilan hati sekalipun. hehe.

dan untuk permulaan, AK akan cuba siapkan novel Kalimah Cinta yang dah lama tertangguh dek kerana asyik bg tumpuan pada novel2 lain. hehe. InsyaAllah novel ni, pendek je bab nya. ikut prancangan AK, dlm 25 bab ke atas tp xlebih 30 bab. so citer ni mmg dah nak dekat habis dah. hee.

 
kemudian, AK akan sambung novel Cinta Bersaiz XXL yg AK stop aritu sebab bg laluan pada proses siapkan manuskrip LYMA. hee.


kemudian, AK akan mula karang balik novel Setulus Cinta, itupun kalau ade permintaan la. kalau tak, AK tarik je balik novel ni dari penyiaran, sampai AK sedia nak tulis balik citer ni. hee.


pasal cerpen pulak, insyaAllah, ada beberapa idea dok berlegar dlm kepala otak nih. keh3. cuma blom diluahkan je kt depan laptop. nanti bila semangat dan mood datang, AK akan mula menulis cerpen balik. 

last skali hari tu, ialah cerpen utk arwah Wan AK je. sobss. Al-Fatihah utk arwah Wan, dan juga arwah Tok yg menyusul 10 hari lepas Wan pergi. InsyaAllah, walaupun mereka dah tak ada, semangat dan kasih sayang yg mereka curahkan pada AK selama ni, akan jadi pemangkin utk AK mengorak langkah utk berjaya dlm bidang penulisan ni. amin!

eh lupa pulak. keh3. ramai yg bertanya tentang novel Love You Mr Arrogant, kan? buat masa ni, AK tak boleh nak bgtau apa-apa lagi sebab belum confirm. tp apa yg AK boleh cakap, InsyaAllah ada rezeki nanti, keluarlah LYMA. hehe. skrg kene tunggu dan lihat je. once dah confirm, AK akan canangkan pada satu dunia amboi haha. doakan yg terbaik utk manuskrip LYMA yer. hehe.


ok itu aje dari AK!

tata!

Suka? =)

2 comments:

  1. aja aja fighting AK..sambung jek mana2 yg nk smbung..ehehhe..nnt bleh kita bace, happy new yr too

    ReplyDelete
  2. good luck, semoga berjaya siapkan suma ya.hehe blh sy bc suma.

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!