~Pembaca Setia~

*~Dari Lubuk Hati Penulis~*

Assalammualaikum semua!

blog ini AK hasilkan untuk mencoret karya-karya yang lahir dari hati AK khas untuk tatapan umum. AK masih bertatih dalam dunia penulisan ini, segala kelemahan AK harap dimaafkan. harap segala karya ini tidak akan ditiru dan diubah hakcipta kerana tolonglah hargai penat lelah dan jerih payah AK dalam menghasilkan karya-karya ini.

Pembaca semua sangat-sangat dialukan untuk memberi sebarang komen dan pandangan yang menbina. Diharap dengan adanya blog ini dapatlah kita berkongsi pendapat seterusnya membantu AK memperbaiki diri dalam arena penulisan ini...dan tolong doakan semoga impian AK untuk membukukan karya dan novel AK akan terlaksana... InsyaAllah... amin...
Terima kasih...

Penuh rasa Cinta,

~Aliesha Kirana~

Sunday, April 1, 2012

Novel : Cinta Bersaiz XXL! Prolog



Bukan saiz yang menjadi ukuran cintaku padamu!
Selalu aku berfikir. Siapalah yang sudi ungkapkan kata itu padaku kan? Tapi, sebenarnya ada! Cuma aku saja yang tidak ketemu lagi waktu itu. Pagi itu ceria seperti biasa, unggas-unggas berterbangan di angkasa. Ok tak payah hiperbola sangat Adeeba! Cubit pipi kang! Eh, kembali kepada cerita. Ini kisah aku. Kisah seorang Adeeba, yang bertemu pemilik hatinya. Siapa dia? Nanti aku cerita.
Oh ya, nama penuhku Nur Adeeba Addin binti Muhammad Hakeem. Aku sudah berumur dua puluh lima tahun. Aku bertugas sebagai seorang guru sandaran di salah sebuah sekolah menengah di ibu kota. Amboi dah macam jawab soalan temuduga saja kan. Ok itu tak penting, yang penting adalah cerita aku.
Cerita tentang cinta aku, bagaimana ia terjadi dan bagaimana penamatnya. Kisah aku dan si dia. Kisah cinta yang biasa, namun menjadi luar biasa kerana dia. Kerana cinta dia padaku yang bersaiz XXL...



Suka? =)

6 comments:

  1. Akak .. Sy sue. Sy nk minx tlg akak sikit boleh?? Boleh x akak postkan buku akak cinta bersiz xxl n kau imamku . Dah merata sy cri 2 buku akak tu kat JBni tp x dpt dikesan.. Stajat ni sy ada buku akak mr arrogant je.. Tolong lah kak sy minta penulisan akak x boring n x meleweh ... Nnt akak bg la account number n sy akak bank in kan duit tu.. Ni email sy n number sy harap akak dpt bg respond kat sy.. suraya_sktr2@yahoo.com / 0147739894

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear adik,

      sebenarnya novel CBXXL dan KI masih dlm proses penulisan, mmg blom dicetak dan diedar di mana2 kedai buku lg. nnti bila dah terbit buku ni, akak war-warkan pada semua.

      apapun terima kasih kerana menanti dan menyokong krya2 saya. ^_______^

      Delete
    2. Oh .. Ofcourse kak ur writting is the best!! Tp jgn lupe letak gmbr cover buku yg btul dlm blog akak ni . Ok? Kau imamku pon blom lg ke kak???

      Delete
  2. Salam..br je jumpa blog awk ni..nk stat bc e-novel ni dulu..akak anyway, best la citer ni.salam perkenalan..

    ReplyDelete
  3. Saya dah baca novel cinta bersaiz XXL.best sangat...saya suka. :-)

    ReplyDelete
  4. saya dah baca novel cinta bersaiz XXL.best sangat,saya suka....

    ReplyDelete

Dah habis baca tu, rajin-rajinlah tinggalkan komen eh! boleh jugak AK perbaiki penulisan AK. heheeheh. Terima Kasih!

~Kepantasan Menaip~

Typing Test

Visit the Typing Test and try!